پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

سلام.من تو وبلاگم با توجه به حال و حوصلم هر مطلبی دوست داشته باشم می نویسم.
خوشحال میشم نظر بدید.

پیام های کوتاه
  • ۱ خرداد ۹۳ , ۱۰:۵۳
    تمام
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۳ , ۰۹:۲۹
    ...
شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۶ ب.ظ

طرز تهیه رولت موزی


آرد گندم ۱۵۰ گرم

کره به مقداری که آردتون تبدیل به خمیر بشه زیاد نه!

شکر ۱۰۰ گرم

زعفران دم کرده ۱ قاشق غذاخوری

kolab.ir-8777_647

گلاب ۱ لیوان

یه دونه هم موز

حلوای موزساده و پرانرژی برای سفره افطار

طرز تهیه:

مثل همه حلوا  ها آرد رو بو میدیم کره رو اضاف میکنیم نه زیاد فقط در حدی که آردمون تبدیل به خمیر بشه.

شکر و گلاب رو میگذاریم روی حرارت وقتی خوب جوش اومد و شکر حل شد به آرد و کره اضافش میکنیم. زعفران رو در این مرحله اضافه میکنیم و خوب به همش میزنیم تا یه حلوا سفت به دست بیاد شعله کم باشه حلوا نسوزه.

توی یه سینی یه کیسه فریزر تمیز پهن میکنیم و حلوا رو پهن میکنیم روی کیسه و یک عدد موز میگذاریم وسط و حلوا رو رول میکنیم میگذاریم یخچال..

وقتی حلوا سفت شد میاریمش بیرون و تیکه تیکه اش میکنیم. و اگه دوست داشتید پودر پسته و یا پودر نارگیل بپاشید روش.

میتونید همراه با موز؛ گردو و یا کنجد و یا هرچیزی که طعمش رو بیشتر میپسندید بریزید..

  • فاطمه جلالپور

نظرات  (۳)

  • احمد حیدری
  • سلام 
    همه چیز برای شما فراهم است
    ارسال پیامک تبلیغاتی 
    ساخت لوگو
    ساخت بنر
    کلیک کنید
    سلام،بابافعال،ای ول به این همت وپشتکاروفعالیت.مطالب هم عالی بود،عالی.خداقوت

    امشب رحمت دوست جاریست مانند رود، نه!

    مانند باران، اگر دلتان لرزید، بغضتان ترکید

    کسی اینجا محتاج دعاست

    اگر یادتان بود باران گرفت دعایی به حال من بیابان کنید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی