پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

سلام.من تو وبلاگم با توجه به حال و حوصلم هر مطلبی دوست داشته باشم می نویسم.
خوشحال میشم نظر بدید.

پیام های کوتاه
  • ۱ خرداد ۹۳ , ۱۰:۵۳
    تمام
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۳ , ۰۹:۲۹
    ...

۲۰ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است


  • فاطمه جلالپور


  • فاطمه جلالپور


  • فاطمه جلالپور




مدت زمان: 35 ثانیه 

  • فاطمه جلالپور


"حضرت علی(ع)"در 19ماه مبارک رمضان در محراب مسجد کوفه زخمی شدند و در 21 ماه مبارک رمضان به شهادت رسیدند.

نقل شده است که بعد از شهادت "امام علی(ع)"، جبرئیل در میان آسمان و زمین ندا داد: "سوگند به خدا که ارکان هدایت در هم شکست و ستاره‌های دانش نبوت تاریک و نشانه‌های پرهیزکاری بر طرف شد و عروه الوثقی الهی گسیخته شد، زیرا پسر عموی "رسول خدا(ص)" شهید شد، سید الاوصیا و علی مرتضی به شهادت رسید، وی را سیاه بخت‌ترین اشقیاء به شهادت رسانید."





التماس دعا
  • فاطمه جلالپور




مدت زمان: 15 ثانیه 

  • فاطمه جلالپور


 

آیا فکر کردن به آن کلاس لخت و بی ریخت ناراحت تان می کند؟ آیا به معلمی که کلاسش شاد و زیباست حسودی می‏کنید؟ اگر این طور است امسال قدم تازه ای بردارید. هر معلمی می تواند با استفاده از تجربیات معلمان موفق، محیطی شاد و جذاب برای یادگیری درست کند.

هشت راز طراحی کلاس

 

  • فاطمه جلالپور


داستان جالب و آموزنده درویش یک دست

داستان جالب و آموزنده درویش یک دست

درویشی یک دست در کوهساری دور از مردم زندگی می‌کرد و در آن خلوت به ذکر خدا و نیایش مشغول بود.

در آن کوهستان، درختان سیب و گلابی و انار بسیار بود و درویش فقط میوه می‌خورد. روزی با خدا عهد کرد که هرگز از درخت میوه نچیند و فقط از میوه‌هایی بخورد که باد از درخت بر زمین می‌ریزد. درویش مدتی به پیمان خود وفادار بود، تا اینکه امر الهی، امتحان سختی برای او پیش ‌آورد.

تا پنج روز، هیچ میوه‌ای از درخت نیفتاد. درویش بسیار گرسنه و ناتوان شد، و بالاخره گرسنگی بر او غالب شد. عهد و پیمان خود را شکست و از درخت گلابی چید و خورد. خداوند به سزای این پیمان شکنی او را به بلای سختی گرفتار کرد.

  • فاطمه جلالپور


 این قسمت ازشامل چند تمرین مؤثر برای آب کردن چربی‌های پهلو و همین‌طور تقویت و فرم دادن به پهلوها  که برای درک بهتر همراه با عکس می‌باشد. قبل از انجام هرگونه حرکت ورزشی بهتر است  بدن را حداقل ۱۰ دقیقه با نرمش و حرکات کششی گرم نمائید و حداقل نیم ساعت قبل از تمرین غذا و مایعات میل نکنید و درصورت امکان از مواد قندی مانند خرما،‌ انجیر خشک و … استفاده نمائید.

  • فاطمه جلالپور


 

اخبار،سرگرمی,آشپزی,مد,روانشناسی,اینترنت

درمان جوش,درمان سریع جوش,جوش سرسیاه

جوش‌های سرسیاه یکی از انواع آکنه هستند. آکنه از جمله شایع‌ترین مشکلات پوستی است که افراد برای درمان آن به متخصص پوست مراجعه می‌کنند. جوش‌های سرسیاه را باید از جوش‌های سرسفید تفکیک کرد زیرا روش درمان آنها با یکدیگر متفاوت است. جوش‌های سرسیاه فولیکول‌هایی هستند که منافذ آنها بیش از حد باز است. این منافذ با چربی‌ها و سلول‌های مرده پوست پر شده‌اند و در نتیجه یک واکنش شیمیایی به اکسیده شدن ملانین در پوست منجر می‌شوند. راه‌های گوناگونی برای درمان جوش‌های سرسیاه وجود دارند. اما کلید هر روش درمانی، دوام و پشتکار است. هیچ یک از انواع آکنه را نمی توان یک شبه درمان کرد. اما استفاده از روش‌های صحیح و اصلاح الگوی زندگی به از بین رفتن این مشکل پوستی کمک بسیاری می‌کند. برای مثال نمی‌توان گفت تغذیه یا بهداشت تنها عوامل مهم در ایجاد آکنه هستند. آکنه عوامل گوناگونی دارد که برای درمان آن علاوه بر این دو مورد، باید به نکات دیگر نیز توجه کرد.

  • فاطمه جلالپور