پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

سلام.من تو وبلاگم با توجه به حال و حوصلم هر مطلبی دوست داشته باشم می نویسم.
خوشحال میشم نظر بدید.

پیام های کوتاه
  • ۱ خرداد ۹۳ , ۱۰:۵۳
    تمام
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۳ , ۰۹:۲۹
    ...

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

 

fo3297

سلول‌های سرطانی همیشه در بدن وجود دارند اما رشد و تکثیر آن‌ها به خود ما، عادت‌ها و نوع تغذیه‌مان بستگی دارد.

امروزه سرطان یکی از بیماری‌های مورد توجه در سرتاسر جهان است. متأسفانه این بیماری مهلک انواع مختلفی دارد و سالانه میلیون‌ها نفر را به کام مرگ می‌کشاند. درست است که عوامل وراثتی تأثیر زیادی در بروز این بیماری دارد اما نباید تأثیر تغذیه را به عنوان عاملی مهم در ابتلا و پیشگیری از آن نادیده گرفت. سلول‌های سرطانی همیشه در بدن وجود دارند اما رشد و تکثیر آن‌ها به خود ما، عادت‌ها و نوع تغذیه‌مان بستگی دارد. سرطان انواع متعددی دارد و واکنش بدن و متاستاز آن در هر بدن متفاوت است. مهم این است که در جنگ بین سرطان و بدن طرف بدن را بگیرید و به سلول‌های سرطانی مجال رشد ندهید. در این مطلب چند نوشیدنی مفید و صد در صد طبیعی معرفی می‌کنیم که خواصی ضدسرطانی دارند و حالت اسیدیته ی بدن را کاهش می‌دهند.

  • فاطمه جلالپور

با نوشیدن آب گرم لاغر شوید !

برای اینکه بدن سالم بماند باید روزانه آب کافی نوشید. همان طور که آب سرد برای سلامتی بدن مفید است، خوردن روزانه مقداری آب گرم هم منافع بسیار زیادی برای سلامتی بدن دارد. مطالعات نشان داده است که آب گرم به کاهش وزن بدن کمک می‌کند. همچنین خوردن آب گرم بعد از هر وعده غذایی به هضم بهتر مواد غذایی و کارکرد دستگاه گوارش کمک می‌کند.

  • فاطمه جلالپور

اما و اگر در مورد تاثیرات مثبت و منفی بوتاکس فراوان است و در این میان، محققان می‌گویند برای کند کردن روند پیری پوست و چروک نشدن صورت‌تان می‌توانید شکلک‌های بانمکی را دربیاورید. از نظر آنها اگر هر روز این حرکات به ظاهر عجیب را انجام دهید، خود به خود پوست‌تان بالا کشیده می‌شود و چروکی در آن باقی نمی‌ماند.

  • فاطمه جلالپور

۱۲۱۰۲۹۴۹۰۲

باید دانست که هندوانه دارای طبیعت سرد و تر و خربزه طبیعت گرم و تر است.

 

خواص خربزه و هندوانه در طب سنتی

یک متخصص طب سنتی با بیان اینکه خوردن هندوانه و خربزه بلافاصله بعد از غذا مضر است، گفت: مصرف آب بعد از مصرف خربزه و هندوانه مضر است.

خربزه و هندوانه از میوه‌های فصل تابستان هستند ولی باید هنگام مصرف این میوه‌ها تدابیری را رعایت کرد. باید دانست که هندوانه دارای طبیعت سرد و تر و خربزه طبیعت گرم و تر است، بنابراین هندوانه برای سردمزاجان مضر است و موجب بروز مشکلاتی می‌شود.

  • فاطمه جلالپور

life-expectancy-2

در آینده ای نزدیک عمرشان به پایان می رسد .آنها داشتند در این باره صحبت می کردند که می خواهند باقیمانده عمرشان را چه کار کنند .

  • فاطمه جلالپور

 

Perfume-5

چگونه خودمان در منزل عطر تهیه کنیم؟

  • فاطمه جلالپور

 

۳۳۱۵IMG11224178-480x319

دکتر فاطمه‌ ن‍‍ژ‌اد بخش متخصص طب سنتی و‌ عضو بسیج جامعه پزشکی در‌ خصوص اثرات صنفی غذاهای آماده (فست‌فودها) بر باروری افراد گفت‌: تغییر سبک زندگی و جایگزین نشدن مواد غذایی مضر به جای مواد مفید در سبد غذایی افراد باعث شده تا بیماری‌های روانی نظیر استرس‌های روحی و روانی‌، احساس حالت غم و اندوه در فرد افزایش یابد.

  • فاطمه جلالپور

 

۵۹۰۱۳۳_۳۹۲

بین لوازم آرایشی سایه‌های چشم بیش از همه تنوع رنگ دارند؛ رنگ‌هایی فریبنده و زیبا که هرکسی را به خرید ترغیب می‌کند حتی اگر نداند این رنگ با پوست او هماهنگی دارد اما بهتر است دست نگه دارید؛ هر رنگی نمی‌تواند شما را زیبا کند؛ توصیه می‌کنیم به جای آنکه سراغ سایه‌های بزرگ با رنگ‌های بی‌شمار بروید و بیشتر خودتان را گیج کنید، از میان سایه‌های چهارتایی انتخاب کنید که در آنها رنگ‌های هماهنگ با هم در یک پالت جمع‌آوری شده‌اند، درنتیجه کار بسیار آسان‌تر می‌شود. در اینجا روش کار کردن با این سایه‌ها را برای‌تان آورده‌ایم تا خودتان حرفه‌ای‌ترین آرایش را روی چشم‌های‌تان پیاده کنید.

  • فاطمه جلالپور


چون یک نفر به دقت تمام برای دیگری حرف بزند اما آخر کار ببیند که حرفش در او اثر نکرده، این مثل را به زبان می‌آورد.

یک بابایی مستطیع شده بود و به مکه رفته بود و برگشته بود و شده بود حاجی و همه به او می‌گفتند: حاجلی (حاج علی)

اما یک دوست قدیمی داشت که مثل قدیم باز به او می‌گفت: کللی (کل علی ـ کربلایی علی). مثل اینکه اصلاً قبول نداشت که این بابا حاجی شده!

  • فاطمه جلالپور


ترک گناه و فاصله گرفتن از آن از توصیه های موکد قرآن و روایات است که بی توجهی نسبت به این توصیه، عواقب سوئی را متوجه انسان می کند.

آنچنان که خداوند در آیه ۱۲۰ سوره مبارکه انعام می فرماید: «و گناه را چه آشکار باشد و چه پنهان ترک گویید. آنان که مرتکب گناه مى شوند، به سزاى اعمال خود خواهند رسید».

امیرمومنان علی (ع) می فرمایند: «در شگفتم از مردمى که از ترس اذیت شدن، از غذا پرهیز مى کنند چگونه از ترس آتش از گناهان پرهیز نمى کنند؟!»

پیامبر اکرم (ص) فرموده اند: «کسى که با معصیت خدا به دنبال کارى باشد، از مطلوب خود دورتر و به آنچه از آن مى ترسیده است نزدیکتر گردد.»

در این میان هستند گناهانی که از جمله بزرگترین ذنوب اند و از سوی خداوند بخشوده نمی شوند.

پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: «از گناهانى که آمرزیده نمى شود بپرهیزید؛ [یکى] خیانت [در غنایم است]؛ زیرا هر که در چیزى [از غنایم]، دست خیانت بَرَد، روز قیامت آن را با خود بیاورد و [دیگرى] ربا خوارى زیرا ربا خوار در روز قیامت از قبر برنمى خیزد مگر همچون کسى که بر اثر تماس با شیطان دیوانه شده است.»

امام زین العابدین (ع) نیز فرموده اند: «خداوند هر گناهى را از مؤمن مى بخشد و در دنیا و آخرت او را از آن گناه پاک مى سازد، مگر دو گناه : ترک تقیّه، و ضایع کردن حقوق برادران.»

امام صادق (ع) در این باره می فرمایند: «هر گاه قصد کار بدى کردى آن را انجام نده؛ زیرا گاه خداوند به بنده در حال ارتکاب معصیتى نظر مى افکند و مى فرماید: «به عزّت و جلال خود سوگند که از این پس هرگز او را نمى بخشم».

امام باقر (ع) می فرمایند: «هر که در خلوت گناه کند، خداوند به او اعتنا نمى کند.»

منابع:

تحف العقول

http://www.mihanfal.com/164183.html

  • فاطمه جلالپور