پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

سلام.من تو وبلاگم با توجه به حال و حوصلم هر مطلبی دوست داشته باشم می نویسم.
خوشحال میشم نظر بدید.

پیام های کوتاه
  • ۱ خرداد ۹۳ , ۱۰:۵۳
    تمام
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۳ , ۰۹:۲۹
    ...
پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۴ ق.ظ

کارکوچک

هیچگاه کارهای کوچکی که برای دیگران انجام می دهید را متوقف نکنید، گاهی آن کارهای کوچک؛ بزرگترین بخش قلب آنها را اشغال می کند. Never stop the small favours that you may do for others as sometimes such small favours can soothe a great part of their hearts.
  • فاطمه جلالپور

نظرات  (۱)

  • شیوا بهادران
  • جالب بود.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی