پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

سلام.من تو وبلاگم با توجه به حال و حوصلم هر مطلبی دوست داشته باشم می نویسم.
خوشحال میشم نظر بدید.

پیام های کوتاه
  • ۱ خرداد ۹۳ , ۱۰:۵۳
    تمام
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۳ , ۰۹:۲۹
    ...
يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۲ ق.ظ

طالع بینی شخصیت شما با مدل ناخن!

 

۰۰۰۷۶۱۱۷۱۲

می‌توانید با مشاهده‌های ناخن‌هایتان اطلاعات زیادی راجع به شخصیتتان به دست آورید. کافی است به ناخن‌هایتان نگاه کنید و سعی کنید نزدیک‌ترین شکل را از تصویر انتخاب کنید.

تست‌هایی از این دست نکات کلی راجع به اشخاص مختلف را مطرح می‌کنند که این مورد نیز به نوبه خود جالب است. اگر پس از مشاهده تصویر زیر موفق نشدید که دقیقا مدل ناخن خودتان را پیدا کنید، کافی است نزدیک‌ترین ساختار بین هشت مدل داده شده را انتخاب و مطلب مربوط به آن را بخوانید.

قبل از هر چیز باید گفت که به اندازه تعداد افراد روی کره زمین، شخصیت متفاوت وجود دارد. بنابراین سعی شده تا همه شخصیت‌ها در این هشت مورد دسته‌بندی شود.

۰۰۰۷۶۱۱۷۱۱

۱- ناخن‌های بلند و مستطیلی

اگر این مدل ناخن را دارید پس خیلی خوش‌شانس هستید. افرادی که ناخن‌های بلند و مستطیلی دارند، کاملا اجتماعی بوده و می‌تواند با دیگران روابط خوبی را برقرار کنند. به این موارد تیزهوشی را نیز اضافه کنید.

شما از بودن در کنار دیگران لذت برده و می‌توانید خواسته‌های دیگران را نیز پیش‌بینی کنید. علاوه بر این، شما همیشه تلاش می‌کنید که مسائل را از ابعاد گوناگون بررسی کنید. به عبارت بهتر، اگر مشکلی پیش بیاید، شما تمام جنبه‌های آن در ابتدا بررسی کرده و راه‌حل ایده‌آل را برای آن انتخاب می‌کنید. اگر هم بحث سفر پیش بیاید، شما همیشه همه موارد را از قبل برنامه‌ریزی می‌کنید.

۲- ناخن‌های پهن و عریض

از نظر شخصیتی کاملا منطقی هستید و همه چیز را ارزیابی می‌کنید. نسنجیده حرفی نمی‌زند و راهنمایی‌های شما برای دیگران ارزشمند است، به همین دلیل دیگران با دقت به حرف‌های شما گوشی می‌دهند. شما همچنین قادرید به راحتی شخصیت دیگران را درک کنید و در خیلی از موارد به غریزه‌تان اعتماد می‌کنید.

ساختن چیزهای جدید از مهم‌ترین ویژگی‌های شما است. شما برای مشاهده آثار خیلی از کارها منتظر می‌مانید. در ضمن نباید میزان علاقه شما به آرامش و مفید بودن را نادیده گرفت. شما همیشه عاقلانه‌ترین راه‌حل را برای مسائل پیچیده در نظر می‌گیرید.

۳- ناخن‌های کوتاه و گرد

احتمال آتشی‌مزاج بودن شما خیلی زیاد است، اما فراموش نکنید که ابتکار و خلاقیت در وجود شما موج می‌زند و استعدادهایی دارید که هنوز خودتان نمی‌دانید!

شما از زندگی خود کاملا راضی هستید و به همین دلیل دیگران از هم‌نشینی با شما خرسند هستند. نظر شما نسبت به دوستانتان به سادگی تغییر نمی‌کند و هر کاری از دستتان بربیاید برای عزیزانتان انجام می‌دهید. بیش از هر چیز باید گفت شما ماجراجو هستید و برای رسیدن به خواسته‌هایتان نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرید. برخی این خصوصیت شما را با لجبازی اشتباه می‌گیرند، اما این مسئله چیزی از میزان مصمم بودن شما نمی‌کاهد.

۴- ناخن‌های کوتاه و جویده شده

شما از بس که ناخن‌های خود را می‌جوید، اندازه‌‎های آن‌ها نامتناسب شده است. البته نگران نباشید! این مسئله نشان می‌دهد که شما آدمی بسیار حساس و باهوش هستید.

شما همواره در تلاشید که روابط خود با دوستان قدیمی‌تان را مستحکم کنید و از ایجاد روابط دوستی جدید هم هرگز جا نمی‌مانید. دائم یک چیز را زیر لب زمزمه می‌کنید: “از آن مترس که های و هوی دارد، از آن بترس که سر به تو دارد.” از نظر ظاهری نیز شما کاملا آرام به نظر می‌رسید، اما همیشه طغیانی از احساسات در وجود شما است. دوستانتان نیز شما را فردی راستگو می‌دانند. شما ترجیح می‌دهد که همیشه حقیقت را بگویید، حتی اگر تلخ باشد.

۵- ناخن‌های بزرگ و مستطیلی شکل

شما فردی بسیار ارزشمند بوده و می‌توانید دیگران را به خوبی مدیریت کنید، زیرا کاملا مسئولیت‌پذیر هستید. اطرافیان در مورد چیزهای مهم به شما اعتماد می‌کنند، زیرا اگر کاری به شما محول شود به بهترین شکل آن را انجام می‌دهید. شما با پشتکار زمان خود را صرف کاری می‌کنید، چرا که کارهای بزرگ اصلا از شما دور نیست.

۶- ناخن‌های مثلثی

ترس و استرس توان غلبه کردن بر شما را ندارد، زیرا شما همیشه مصمم هستید که خواسته‌های اطرافیان را برآورده کنید. اگر کاری به شما محول شود، با انرژی تمام وقت خود را صرف آن می‌کنید. از نظر شغلی هم شما کاملا سخت‌کوش و آینده‌نگر هستید و نتیجه آن را همیشه در زندگی دیده‌اید.

۷ , ۸- ناخن‌های بیضی و یا بلند

بیضی بودن ناخن‌هایتان نشان از خلاقیت شما دارد. البته شانس هم همیشه با شما یار است. از جمله ویژگی‌های شما این است که همواره زیبایی را ستایش می‌کنید. دومین ویژگی شما آرام بودنتان است. برخی فکر می‌کنید که شما بیش از حد کار می‌کنید، اما آن‌ها نمی‌دانند که از کارتان لذت می‌برید.

شخصیت شما به نحوی است که از اتفاقات معمولی پرهیز می‌کنید و همیشه به دنبال راه‌حل‌هایی خاص و خلاقانه هستید. شعارتان نیز است که کار و تفریح و زندگی را نباید با هم ترکیب کرد. خستگی در زندگی شما اصلا معنایی ندارد، چرا که می‌دانید چگونه خوشحال باشید

  • فاطمه جلالپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی