پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

سلام.من تو وبلاگم با توجه به حال و حوصلم هر مطلبی دوست داشته باشم می نویسم.
خوشحال میشم نظر بدید.

پیام های کوتاه
  • ۱ خرداد ۹۳ , ۱۰:۵۳
    تمام
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۳ , ۰۹:۲۹
    ...
سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۲۹ ب.ظ

یه جوک جدید




مدت زمان: 1 دقیقه 59 ثانیه 

  • فاطمه جلالپور

نظرات  (۶)

میلاد امام رضا ع بر شما مبارک

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.من اومدم جاتون خالی کلی دعاتون کردم مخصوصا شماو همشهریما.حالش چطوره؟
راسی عجب کلیپ توپی گذاشتید بااجازه کپی میکنم تا حداقال یه نفر دیگه هم بخونه وشاید اینطوری دوباره باهم بخندیم.
آیا می دانید با ثبت لینک و تبادل لینک در سایت های معتبر می توانید رنک و بازدید سایت یا وبلاگ خود را در گوگل افزایش دهید و وبلاگ نویسی با بازدید بالا را تجربه کنید و از همه مهم تر از کار خود لذت ببرید ؟ سایت www.best-links.ir یکی از سایت های بسیار معتبر تبادل لینک است که شما همین الان می توانید با یک کلیک با این سایت تبادل لینک رایگان کنید
www.best-links.ir
  • شمیران پرواز
  • با عرض ســـلام

    شرکت خدات مسافــرتی شمیــران پــرواز دارای مجوز و پروانه رسمی از اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران می باشد. همچنین عضو انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی بوده که با هدف خدمت رسانی به هموطنان عزیز در زمینه انجام مسافرتهای گروهی و فردی داخلی و خارجی , رزرو هتل و بلیط و اخذ ویزا و برگزاری تورهای شاد و مفرح جهت شناساندن کشور عزیزمان به اتباع سایر کشورها با همکاری مجربترین پرسنل و دفاتر مسافرتی و افراد کاردان, فعالیت خود را آغاز نموده است .

    تلفـکس : 24521765(021)
    تلـفن : 26513378(021)
    پشتیبانی 24ساعته: 09382223440


    برای دریافت کد تخفیف سایت عدد 10 را به سامانه 10006572 ارسال فرمایید .


    برای حمایت از خدمتگذارانتان لینک سایت ما را در وبلاگ خود قرار دهید .

    با تشکر
  • سابرینا شایان مهر
  • www.iAlexa.ir
    کسب درآآمد از اینترنت
    و
    افزایش bazdid وبلاگ شما
    www.iAlexa.ir
    عید قربان، عید عبادت و بندگی و اطاعت شایسته از پروردگار تواناست
      عیدتان مبارک
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی