پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

سلام.من تو وبلاگم با توجه به حال و حوصلم هر مطلبی دوست داشته باشم می نویسم.
خوشحال میشم نظر بدید.

پیام های کوتاه
  • ۱ خرداد ۹۳ , ۱۰:۵۳
    تمام
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۳ , ۰۹:۲۹
    ...
چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۲۱ ب.ظ

رفیق با وفا به این دختر میگن


 

 
رفیق با وفا به این دختر میگن + عکس

این رفیق با وفا لقب زیباترین دانش آموز چین را گرفته است حال میگوید چرا ؟ با ما در سایت تکناز همراه باشید تا بی زیبایی این دختر پی ببرید.

 

به گزارش تکناز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  “هی کن جیاو” دختر بچه 13 ساله است که در منطقه “هونان” در چین زندگی می کند و از او می توانیم به عنوان یک مثال درست از انسان پاک و درست یاد کنیم و دوستی را به معنای کامل تمام کرده است تا حالا مردم چین به او لقب”زیباترین دانش آموز چین” را بدهند. 

 

رفیق با وفا به این دختر میگن + عکس

داستان از این قرار است که سه سال پیش و زمانی که “کن جیاو” تنها 9 سال سن داشت متوجه شد که بهترین دوستش بر اثر یک بیماری قدرت حرکت را از دست داده است و دیگر نمی تواند راه برود به همین خاطر توانایی حضور در مدرسه را ندارد و از آنجایی که خانواده اش بضاعت مالی خوبی ندارند قادر به گرفتن سرویس مدرسه یا کلا حمل و نقل او به مدرسه نیستند.

 

این دختر اما رفیق صمیمی خود را رها نکرد و از سه سال پیش تا به حال هر روز او را پشت خود حمل می کند و به مدرسه می برد. او در تمام این سه سال مسیر 6 کیلومتری تا مدرسه را پیموده است و همکلاسی و دوست صمیمی خود را به کلاس ها رسانده.

 

رفیق با وفا به این دختر میگن + عکس

این دختر باعث شد تا رسانه های چینی به او لقب “زیباترین دانش آموز چین” را بدهند و حالا مسئولین برای آن ها یک صندلی چرخ دار تهیه کرده اند و “کن جیاو” هر روز او را با صندلی چرخ دار به مدرسه می برد سپس دوستش را بغل می کند به طبقه دوم می برد.

او در مورد کار خود می گوید:” من به دوستم علاقه دارم و به هیچ عنوان برای دیده شدن این کار را انجام نداده ام. من دوست ندارم کلاس را بدون او ببینم و برای اینکه روز خوبی داشته باشم حتما باید همراه او باشم.”

 

منبع : yjc.ir

 

  • فاطمه جلالپور

نظرات  (۴)

  • سیدحسین امین جواهری
  • زیبا بود
    سلام وبت خیلی عالیه!!

    لطفا به وب من بیا و یه نظر بذار برام خیلی ممنون..

    منتظرتم...
    وای خدایا ما باید ازاین بچه ها درس بگیریم
     قابل توجه دخترای ایران/کاش ماهم یکی ازاین رفیقارو داشتیم/ای داد بیداد/ذهن مبارکمان مکدرشد/کاش آدم بعضی چیزارو هیچوقت نمیشنیدونمی دید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی