پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

سلام.من تو وبلاگم با توجه به حال و حوصلم هر مطلبی دوست داشته باشم می نویسم.
خوشحال میشم نظر بدید.

پیام های کوتاه
  • ۱ خرداد ۹۳ , ۱۰:۵۳
    تمام
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۳ , ۰۹:۲۹
    ...
دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۸ ب.ظ

اصفهانی...

اصفهانیه داشت واسه بار شونزدهم طواف میکرد. ازش پرسیدن چرا بیشتر از هفت بار طواف میکنی؟؟؟

اصفهانیه گفت : چی چی میگووووی؟؟؟ طواف چی چیس؟ دنبالی دمپایم میگردم!!!

  • فاطمه جلالپور

نظرات  (۴)

  • جمال نظامی
  • سلام
    مطلب جدید زدم
    مطلب آدم باید دلش پاک باشه بخونید
  • جمال نظامی
  • سلام مطلب خوندید؟
  • مدافعان حرم
  • پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
  • جمال نظامی
  • سلام مطلب برخورد با بدحجابی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی