پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

سلام.من تو وبلاگم با توجه به حال و حوصلم هر مطلبی دوست داشته باشم می نویسم.
خوشحال میشم نظر بدید.

پیام های کوتاه
  • ۱ خرداد ۹۳ , ۱۰:۵۳
    تمام
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۳ , ۰۹:۲۹
    ...
چهارشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۲۹ ق.ظ

آمادگی

به این نکات توجه کنید!

لطفا تا 4 شنبه شب خیلی احتیاط کنین

به محض شروع باد حتی باد خفیف به جاهای سربسته برین


توی خونه هم بچه ها رو از کنار پنجره ها دور کنین موقع طوفان


شبها بچه ها رو کنار خودتون بخوابونین و چراغ قوه و بطری آب کنار خودتون بذارین


به هر حال احتیاط کنین انشالله که اتفاق خاصی نخواهد افتاد اما به ما آماده باش دادن و ما الان در حالت فوق العاده هستیم

 

فعلا تا چهارشنبه شب سازمان ما در حالت هشدار و وضعیت B هست که یک درجه پایین تر از حالت زلزله هست

مراقب خودتون و خانواده هاتون باشین مخصوصا وقتی میرین بیرون ، این روزها بچه ها رو اصلا و ابدا پارک نبرین ، به رنگ آسمون دقت کنین خطرناکترین مرحله ی شروع طوفان آسمونِ نارنجی رنگ هست .


  • فاطمه جلالپور

نظرات  (۲)

سلام.

ممنون ازنظرتون.

هواشناسی هم به این خوبی  پیش بینی نمیکنه!!!!

  • امین افخم زاده
  • ممنون به ماهم سر بؤن
    موفق باشیى
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی