پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

سلام.من تو وبلاگم با توجه به حال و حوصلم هر مطلبی دوست داشته باشم می نویسم.
خوشحال میشم نظر بدید.

پیام های کوتاه
  • ۱ خرداد ۹۳ , ۱۰:۵۳
    تمام
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۳ , ۰۹:۲۹
    ...
شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۵۲ ق.ظ

این بستنی خوردن داره

کافه المپیک" یک رستوران کوچک در ناگاساکی ژاپن است که به طور عجیبی معروف و پرمشتری شده است. در این رستوان تمامی غذاهای ژاپنی و دسرهای بین المللی سرو می شود اما شهرت اصلی این رستوران به خاطر بستنی های مخصوص و معجون آن است.


در این رستوران بستنی ها به طور خاصی با ارتفاع بین 45 تا 120 سانتی متر سرو می شوند. در بستنی اصلی که به "برج رویایی ناگاساکی" شهرت یافته است شما می توانید انواع بستنی و کیک های شکلاتی و خامه را مشاهده کنید.

بستنی های مخصوص درون ظرف های دوکی شکل با ارتفاع زیاد سرو می شود و برای خوردن تمامی بستنی نیاز به یک قاشق بزرگ است که به راحتی به انتهای ظرف می رسد تا اگر توانستید به این نقطه دست پیدا کنید، برای خوردن دچار مشکل نشوید.








  • فاطمه جلالپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی