پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

سلام.من تو وبلاگم با توجه به حال و حوصلم هر مطلبی دوست داشته باشم می نویسم.
خوشحال میشم نظر بدید.

پیام های کوتاه
  • ۱ خرداد ۹۳ , ۱۰:۵۳
    تمام
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۳ , ۰۹:۲۹
    ...
دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۰۶ ب.ظ

اس ام اس های جدید کاریکلماتور

 

 بعضی ها با اینکه خیاط نیستند

اما خوب وصله هایی به آدم می چسبانند !

…::: اس ام اس کاریکلماتور :::…

آدم خوش بین

شیطان را هم فرشته می بیند.

…::: اس ام اس کاریکلماتور :::…

انسان باید انتخاب کند

نه اینکه سرنوشت خود را بپذیرد

…::: اس ام اس کاریکلماتور :::…

وقتی خوابیدم

حقیقت را در خواب دیدم.

…::: اس ام اس کاریکلماتور :::…

دانش تنها سرمایه ای است

که به تاراج نمی رود

…::: اس ام اس کاریکلماتور :::…

شاید زیباترین منحنی جهان

لبخند باشد

…::: اس ام اس کاریکلماتور :::…

اگر برای خواسته هایت تلاش نکنی

مجبوری با داشته هایت بسازی

…::: اس ام اس کاریکلماتور :::…

عشق یک خواب شیرین است

و ازدواج ساعت شماطه دار

…::: اس ام اس کاریکلماتور :::…

فریاد را همه می شنوند

هنر واقعی شنیدن صدای سکوت است

…::: اس ام اس کاریکلماتور :::…

زندگی خیلی کوتاه است

ولی آنقدر بلند هست که آن را تباه نکنیم…

  • فاطمه جلالپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی