پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

پری دریایی

سلام.من تو وبلاگم هرچی دوست دارم مینویسم.

سلام.من تو وبلاگم با توجه به حال و حوصلم هر مطلبی دوست داشته باشم می نویسم.
خوشحال میشم نظر بدید.

پیام های کوتاه
  • ۱ خرداد ۹۳ , ۱۰:۵۳
    تمام
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۳ , ۰۹:۲۹
    ...
دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ق.ظ

طرز تهیه عطرهای خانگی

 

Perfume-5

چگونه خودمان در منزل عطر تهیه کنیم؟

عطر گل روغنی : برای تهیه ی این عطر ابتدا تعدادی گل خوش بو و مورد علاقه ی خود را جمع آوری کنید و از قسمت ساقه گل ها را برش بزنید و داخل یک ظرف شیشه ای بریزد و روی آن مقداری روغن گیاهی بدون بو بریزید هر روغنی که باشد ولی حتما بدون بو باشد و در ظرف شیشه ای خود را ببندید و بعد از دو هفته در ظرف را باز کنید و عطر را از یک صافی عبور داده و داخل یک شیشه ی عطر بریزد ، اکنون عطر شما آماده مصرف می باشد.

عطر گیاهی :  مقداری گیاه خوش بو را از جمله اسطوخودوس ، رزماری و غیره را به دلخواه خودتان تهیه کنید و برگ های این گیاهان را جدا کنید و کمی درهاون بکوبید و با مقدار کمی آب درون قابلمه بریزید و به مدت یک ربع بجوشانید و یک قطره الکل هم به مخلوط تان اضافه کنید سپس جوشانده را از صافی عبور دهید و در یک اسپری یا افشانه بریزید و استفاده کنید.

عطر صابونی : مقداری صابون مایع خوش بو را همراه با مقدار مساوی آب درون یک ظرف عطر اسپری کننده بریزید و ظرف را چندین بارتکان دهید تا کف و حباب صابون از بین برود و بگذارید یک الی دو روز ظرف بدون حرکت بماند اکنون عطر شما آماده  مصرف و اسپری کردن می باشد.

عطر گل رز : گل های رز را بچینید و ساقه های آن ها را کوتاه کنید و درن ظرفی بریزید و آب سرد روی آن بریزید و مقدار خیلی کمی دارچین و نمک و آب گرم به این مخلوط اضافه کنید ، و پس از دو ساعت ۲۰ دقیقه مواد را بجوشانید و از صافی عبور دهید و درن ظرف عطر بریزید و استفاده کنید.

عطر وانیل و نعنا : یک هشتم قاشق سوپ خوری وانیل را بایک قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید و باز هم مقدار بسیار کمی آب و برگ نعنا اضافه کنید و به مدت ۵ دقیقه این مخلوط رابجوشانید و پس از سرد شدن از صافی عبور دهید و درون شیشه ی عطر بریزید و استفاده کنید.

http://www.mihanfal.com

  • فاطمه جلالپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی